Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Hordiienko V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Tochonov I. The role of the Donetsk oblast construction sector in renovation of the territories [Електронний ресурс] / I. Tochonov, T. Kalashnikova, V. Hordiienko // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_4_3 Оцінено стан будівельної галузі Донецької області, зокрема проаналізовано пошкоджені об'єкти інфраструктури, які були зруйновані внаслідок воєнних дій на Донбасі. Проаналізовано обсяги виконаних будівельних робіт за видами будівельної продукції по містах та районах Донецької області. Надано пропозиції щодо розвитку будівельної галузі Донецької області в питаннях вирішення житлових проблем населення.
| 2. |
Hordiienko V. Methodological frameworks for strategic planning of socio-economic development at the regional level [Електронний ресурс] / V. Hordiienko, Т. Kalashnykova // Економічний вісник Донбасу. - 2018. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_4_12 Узагальнено науково-методичні засади стратегічного планування соціально-економічного розвитку на регіональному рівні. Визначено основну мету стратегічного планування регіонального розвитку. Розглянуто основні етапи розробки системи прогнозів розвитку економіки регіонів. Проаналізовано процесс розробки стратегічного плану соціальноекономічного розвитку регіону. Розглянуто фактори, які впливають на процес розробки стратегії.
| 3. |
Pedko I. Marketing Research in the Marketing Information System [Електронний ресурс] / I. Pedko, V. Hordiienko // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2019_4_21 Визначено сутність поняття маркетингової інформації, маркетингових досліджень та ієрархію цих понять. Проаналізовано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. Описано суть маркетингових досліджень та їх роль у системі маркетингової інформації. Обгрунтовано, що в умовах невизначеності зростає значення ефективної роботи підсистеми маркетингових досліджень, роль якої полягає у збиранні необхідної інформації для прийняття управлінських рішень, що покликані усунути ринкову невизначеність і знизити ризики підприємницької діяльності в процесі прийняття управлінських рішень щодо проблемних сфер маркетингової діяльності.Визначено сутність поняття маркетингової інформації, маркетингових досліджень та ієрархію цих понять. Проаналізовано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. Описано суть маркетингових досліджень та їх роль у системі маркетингової інформації. Обгрунтовано, що в умовах невизначеності зростає значення ефективної роботи підсистеми маркетингових досліджень, роль якої полягає у збиранні необхідної інформації для прийняття управлінських рішень, що покликані усунути ринкову невизначеність і знизити ризики підприємницької діяльності в процесі прийняття управлінських рішень щодо проблемних сфер маркетингової діяльності.
| 4. |
Artyukhov A. Quality of education as the modeling object: "black", "white" or "gray" box for national economics development [Електронний ресурс] / A. Artyukhov, Iu. Volk, N. Artyukhova, D. Ospanov, D. Ospanova, V. Shablystyi, V. Hordiienko // CTE Workshop Proceedings. - 2023. - Vol. 10. - С. 85-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2023_10_6
|
|
|